Vueling Update – Corona COVID-19

Vueling

Hoe zit het met je VliegTicket van de Vueling – Ten tijde van Corona

Vueling Update Corona
Laatst bijgewerkt: Dinsdag 1 april 2020

Volgend op Koninklijk Besluit 463/2020 van 14 maart, dat de alarmtoestand verklaart, en om de sanitaire crisissituatie als gevolg van de COVID-19 te beheersen, beperkt artikel 7 de bewegingsvrijheid voor de duur van de alarmtoestand voor personen mogen de openbare routes alleen gebruiken voor bepaalde doeleinden in overeenstemming met de wet. In dit verband, tenzij het ticket voor die doeleinden is verkregen: HET WORDT TEGEN ALLE ONNODIGE REIZEN Geadviseerd, BEHALVE DE BOVENSTAANDE REDENEN DIE NIET KUNNEN WORDEN UITGESTELD. In ieder geval zijn alle reizende personen verplicht te allen tijde het advies en de aanbevelingen van de sanitaire autoriteiten op te volgen.

Vueling Update over storingen als gevolg van Covid-19: We begrijpen dat deze uitzonderlijke omstandigheden onzekerheid veroorzaken en uw reisplannen beïnvloeden.
Op deze pagina vind je updates over de verstoringen als gevolg van Covid-19 en de beschikbare opties om je boekingen te beheren.

Controleer regelmatig je inbox voor het geval je een e-mail van Vueling hebt ontvangen. We sturen geleidelijk meldingen over het volgende:
Vluchten onderbroken door wijzigingen of annulering.
Beschikbare opties voor vluchten die niet zijn geannuleerd.
Als je een van deze meldingen hebt ontvangen, onthoud dan dat het gemakkelijker is om je boeking te beheren via onze digitale kanalen (web en app).
De opties die via deze kanalen beschikbaar zijn, zijn exact dezelfde als die beschikbaar zijn via ons callcenter voor klantenservice.

Gezien het grote aantal telefoontjes dat we ontvangen, raden we je aan om ons alleen te bellen als je een probleem of een vlucht hebt in de komende 48 uur.
We stellen uw begrip op prijs in deze uitzonderlijke omstandigheden.

Hoe een verstoorde vlucht te beheren:
Als u een e-mail van Vueling heeft ontvangen over wijzigingen of annuleringen van de vluchten in uw boeking, is het gemakkelijker om uw vlucht te wijzigen of een terugbetaling aan te vragen.
U doet dit via de link die u vindt in de e-mail die u van ons heeft ontvangen of via de link hier: Beheer boeking

Als u geen e-mail heeft ontvangen over een storing in uw vluchten, betekent dit dat uw vlucht normaal werkt, hoewel de situatie kan veranderen.

Beschikbare opties als u een vlucht wilt wijzigen die niet is verstoord:
Vergeet niet dat de Spaanse regering alle essentiële reizen heeft afgeraden. Als u reist, moet u de aanbevelingen en verplichtingen van de gezondheidsautoriteiten respecteren.
We zijn momenteel bezig met het verplaatsen van een aantal van onze vluchten. Als u in april met ons vliegt, kunt u de komende dagen een melding van ons ontvangen.

Als het vertrek van uw vlucht niet onmiddellijk is, verzoeken wij u vriendelijk te wachten om binnen enkele dagen van ons te horen over eventuele wijzigingen in uw vlucht.
Controleer uw inbox regelmatig voor het geval we u een e-mail of sms hebben gestuurd met een link om uw datumwijziging of terugbetalingsopties te beheren.

Als u al een e-mail van ons heeft ontvangen of als u de status van uw vlucht wilt controleren, kunt u gemakkelijker de link doorlopen die u in de e-mail vindt of via de link hier:

Bron: Vueling.com (voor de laatste/beste informatie kijkt u op de website van Vueling.com zelf)
Bekijk hier alle berichten met Vueling

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*