Goedkoop overnachten in luxe hotels tijdens de HotelWeek

Goedkoop overnachten in luxe hotels tijdens de HotelWeek

4-sterrenhotels voor €25,- en 5-sterrenhotels voor €35,-

Na een succesvolle introductie vorig jaar start HotelSpecials.nl op 3 november 2009 met de 2e editie van de HotelWeek. Tijdens de HotelWeek kunnen consumenten luxe overnachten tegen een vaste lage prijs. De prijs voor een overnachting in een 4-sterren hotel is €25,- p.p. en voor een 5-sterrenhotel €35,- p.p., altijd inclusief ontbijt en zonder bijkomende kosten.

“Wij zijn zeer trots dat we dit jaar een 2e editie kunnen lanceren. We hopen hiermee zoveel mogelijk consumenten een kans te geven om tegen een laag tarief te overnachten in zijn of haar favoriete luxe hotel. Ook de hoteliers wilden graag meedoen aan de actie omdat januari, de periode waarin het overnachten plaatsvindt, over het algemeen een vrij rustige maand is. Bovendien introduceren we de HotelWeek dit jaar ook in België. Wij hopen dat ze daar net zo enthousiast zijn over de actie als in Nederland”, aldus R. Hofstede, managing partner van Hotel Booker B.V..

Hotel Aanbod
Ruim 200 hotels in Nederland, België en Duitsland hebben zich inmiddels aangemeld. Tophotels zoals Landgoed Duin & Kruidberg, Crowne Plaza Den Haag – Promenade, Château du Lac en Park Plaza Victoria Amsterdam zijn slechts enkele voorbeelden van het royale 4- en 5-sterrenaanbod. Hofstede geeft aan: “De hotels hebben dit jaar meer beschikbare kamers vrijgegeven dan vorig jaar. Hierdoor kunnen wij de consument een leuk en gevarieerd aanbod bieden onder meer in populaire steden als Amsterdam, Antwerpen, Den Haag, Düsseldorf, Maastricht en Groningen.”

Reserveren Hotels
Reserveren kan uitsluitend via www.HotelWeek.nl vanaf 3 november om 9.00 uur tot 10 november om 18.00 uur. De overnachting kan worden genoten in de week van 1 t/m 10 januari, de ideale periode om even bij te komen van de feestdagen.

De HotelWeek is een initiatief van HotelSpecials.nl en wordt ondersteund door een aantal grote partners. American Express is hoofdpartner en biedt haar kaarthouders de mogelijkheid 5 dagen eerder toegang te krijgen tot het unieke hotelaanbod. Daarnaast wordt de HotelWeek mede mogelijk gemaakt door De Telegraaf, Flair en Face This.

HotelWeek steunt Face This
Door een partnership aan te gaan met Face This zet HotelWeek.nl zich dit jaar ook in voor het goede doel. Gasten die een hotelovernachting boeken maken kans op exclusieve Face This t-shirts waarvan de prints zijn gebaseerd op tekeningen van leerlingen uit ontwikkelingslanden. De opbrengsten van de t-shirts komen ten goede aan de onderwijsinstellingen waar deze tekeningen zijn gemaakt.

Bron: HotelSpecials.nl / M4N

Deel dit bericht:

Plaats een reactie